RSS

Gereksiz alışveriş nasıl yapılır?

Cumartesi günü beni gezdirme görevi üstüne yıkılan İlker le beraberdik. Önce yıllardır sayıkladığım IKEA ya, ordan da Antwerps'e ve Decatlon a gittim.. Neyse IKEA dan bir şey almadan çıkmayı başardım en azından ama bunun altında bir evim olmadığı gerçeği yatıyor. Gene de yılbaşı olsun, doğumgünüm olsun böyle bir şey hediye etmek isterseniz hiç itiraz etmem :)



Antwerp deki decatlon kesinlikle Paris tekinden büyük, hatta depo gibi bir şey. Üstüne atlanılabilecek de bir tomar şey var. Bu arada farkettim ki 12-14 yaş grubu kıyafetler benim için üretilmiş adeta (o kadar da şişman değilim demek ki:)) Neler aldın diye sorarsanız: tırmanış ayakkabısı, şişme yatak veeee bomba geliyor at binmek için pantalon...

ps: Antwerp de nargileci varmış, nasıl buram buram koktu mübarek, aş erirsem sanırsam 1-1.5 saat uzaklıkta.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

benim evin yakınlarına da nargileci açılmış. şayet sürpris yaparda dönmeye karar verirsen gideris :)

Denis dedi ki...

o nargileciyi leyla da dedi.. yıllarca yaşa ankara da öyle evde otur, ben gidiyim siz brezilya dizileri çevirin sosyalleşin, bilmiyorum valla :o