RSS

Hazır çenem düşmüşken

Farkettiyseniz geçenlerde canım sıkılıp bloga widget ekleyim dedim. Doğru düzgün bir şey bulamamış olsam da kendini barkod zanneden bir saatim (zeka testi olarak kullanmayı planlıyodum ama söyleyim) ve de bir ziyaretçi haritam var. Bu sayede her gün kimler beni takip ediyor takip edebilmeyi ümit ediyorum. (Ankara'daki arkadaşlar epey şanslı tabi, zira arada kaynama şanşları daha fazla)

PS: Magdeburg ve Gebzedeki'ler parmak kaldırsın bakıyım. Tanıdık değiller sanırsam.. Gerçi Ankara'da da gitti kurtuluş parkının orayı gösteriyor ama hadi hayırlısı :)

6 yorum:

leylaq dedi ki...

nedir bu şizofrenik durum....allaam alllam kimler beni takip ediyor durumu yani? bi zararımız gelmez sana billa..walla bişi yapmıcaz.
bu arada parise gitmedin mi diye merak etmekteyim ama, etmesem mi acaba?

Ephemeral dedi ki...

Bu biraz sizofrenden ziyade "psikosaksiyonik" bir durumu andiriyor bence :)))

Adsız dedi ki...

:) benim de dikkatimi cekti ama ben onu google earth gibi birsey sanmıstım :D pes doğrusu ağzım acık kaldı bu merak nie ki?
Gebze deil izmit :)
Bu arada yazıların cok gusel sayende anlattıgın yerlere gitmiş kadar oluyorus.

Denis dedi ki...

şimdi orda amaç kimlerin beni takip ettiği değil kimlerin lütfedip bana ilgi gösterdiğini anlamak. Zira şurda toplasan yorum yazan 3 kişi var, tekinin de kim olduğunu bile bilmiyorum :))

Paris'e ayrı bir yazımızda değineceğiz ama ikinci bir Roger Waters vakası var ortada ben öyle diyim :( sen dövcen biliyom ama

Alev dedi ki...

:)) Ben de vakti zamaninda counter koymustum ve israrla gelen ama hic comment birakmayan misafirlerim vardi. Sonunda counteri kaldirdim. Zaten fazla update etmiyorum herhalde kimse okumuyodur artik beni. Artik PARISten sonra bir guncellerim herhalde :P

Valla okudukca pilimi pirtimi toplayip bir yerlere tasinasim geliyor, devam yazmaya :) Bu gazla onumuzdeki donem giderim ben bir yerlere.

Denis dedi ki...

e sen de ayda yilda bir güncelliyosun be güzelim, 2-3 gelip bakmadan sonra return periodumu uzatıyorum açıkcası ben...

valla sana gazı versek her şeyi yaparsın, zaten serbest dolaşım hakkın da var, pis Amerikalı :)))

Burdan ingiltere vizesi almamın nerdeyse imkansız olduğunu öğrendim. Işi gücü, bankada parası ve konferans davet mektubu olan vatandaşlarımız alamamışlar zira.