RSS

Ev sahibinden inciler

Cimrilikle tasarruf arasındaki ince çizgiden belçikalıların haberi olmadığına her geçen gün daha da inanıyorum sanırsam. Geçen gün mutfakta otururken çekik arkadaşla konuşuyoruz, ev sahibiyle geçen bir kaç diyalog aktardı.

Efendim ilki bu arkadaş banyodayken bizim abla da ortalıklarda geziniyormuş, suyun çok aktığına kanaat getirip bizimki banyodan çıkana kadar beklemiş. Sonra da "o düğme tasarruf için var o kadar sık basmamalısın" demiş. Bizimki de doğal olarak "Akan su olmadan temizlenemiyorum kusura bakmayın" demiş.

Ikincisi de gene duşla ilgili. litvanyalı eleman günde 1-2 kere mutlaka duş alıyor. (Benim her seferinde ayaklarım geri geri giderken ne zevk alıyor da giriyor bilmiyorum ama) Neyse bizim abla bir gün buna da "iki günde bir yıkansan olmaz mı, her gün yıkanılır mı" demiş. Cevabı bilmiyorum ama dumur haldeyken ne denilinebilir ki zaten.

Dün sabah da baktım mutfağımıza yeni bir yazı asılmış, "lütfen çıkarken kaloriferi kapatınız"... Devamlı düşük ısıda kalorifer çalıştırmanın, ara sıra çok açmaktan daha az enerji tükettiğinin farkında kesinlikle değiller ne diyim.

Yakında microdalgada en az yarım saat bir şeyler pişirdiğimi farkedip söyle bir yazı koyarlarsa hiç şaşırmıyam. "Lütfen microdalgayı ısıtmak dışında ve 5dk dan fazla kullanmayın" :)))

7 yorum:

Ephemeral dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ephemeral dedi ki...

Deniz senin teyze galiba Cem Yilmaz'in tabiriyle "menopoz teyze" falan galiba. Biraz ariza bir kari sanirsam. Elemani sabirla dustan cikisini bekledigine gore :))

Birde bazi koparici uyari yazilari var mesela:

1.) Bizimde universitenin yemek salonlari acik bufe. Olayla sik yasaniyorki kapinin tam cikisinda "Yiyecekler restoran icinde tuketilmesi icin pisirilmistir. Lutfen yurutmeyiniz ve yanlis anlasilmaya ihtimal vermemek icin lutfen restoran icinde sirt cantanizi acmayiniz" diye bir yazi vardi.


2.) (Saglik merkezi girisindeki panoya asmislar) Lutfen universite saglik merkezindeki randevulariniza zamaninda gidiniz. Randevularina zamaninda gitmeyenler $15 ceza yiyecekler.

2.)(bu yazi yurt kati lounge'na asilmis). 24 Ekim Carsamba gunu saat aksam 10 daki kontroller sirasinda yurtun 2. kattaki lounge'da marul artiklari bulunmustur. Lounge'un temizlenmesi icin temizlik gorevlilerimizin ekstra is yapmalari gerekmektedir. Bu nedenle tum kata $25 ceza verilmistir. Eger Lounge'u kimin kirlettigini biliyorsaniz lutfen ispiyonlayiniz. Bu durumda cezadan dolayi madur olmayabilirsiniz.

3.) (Yurt tuvaletlerine asilmis) Tuvaletlerdeki cop kutulari. Tuvalet kagidi artiklari icin konulmustur. Lutfen kisisel artiklarinizi atmayiniz. Kutuda boyle bir artigin bulunmasi durumunda cop kutusu kaldirilacak ve tum kat ceza yiyecektir.

Denis dedi ki...

lütfen yorumlarımızı silmeyelim, ne ayıp, meraklı bir insanım ben..

Denis dedi ki...

valla guclu hani birincisi otellerden gormeye aliskin oldugumuz ve hic sallamadigimiz guzel bir uyari biliyosun.. ne güzel ya, sen 3 ogunu birden kurtariyosundur :) burda da porsiyonlar hayvan gibi genelde disarda yemiyorum ama yedigim zaman da yanimda kap tasimayi hep unutuyorum yarisi ziyan oluyor....

haha, randevuyu cok takdir ettim ama ne bu insanlari ispiyonculuga sevketmek. bi marul kardesim yaziyi yazdigin surede sen de alir atarsin, ne fazla mesaisi.

son olarak da kisisel atik derken :))) yanlis anlama hakkina sahip miyim?

Adsız dedi ki...

işiniz zor sizin o teyseyle :) Yakında duşları jetonla çalışır hale getirip microdalga ya da asma kilit takarsa şaşırmayın.

Ephemeral dedi ki...

Yazacaklarimi butun halde yazayim diye sildim. Masumum asmayin beni :)

Kisisel atik konusunda: belirtmedikleri herkes yanlis anlama hakkina sahip :))

Bu arada kucuk bir reklam yapayim :) Benim veda yemeginin videosunu koydum bloga.

Adsız dedi ki...

I do belіеve all of thе іdеas you have offered tо your
pοѕt. They are vеry convincing anԁ can ceгtаinly wοrk.
Stіll, the postѕ arе ѵеrу brіef for beginners.
Maу just you please lengthen thеm
а little from nеxt time? Thanκs foг
the post.

my homepаge ... SEOPressor V5 review