RSS

24 Uren Loop

Meali 24 saatlik koşu.

Bu manyaklar dün akşam 8 itibariyle 24 saat sürecek bir bayrak yarışına girdiler. benim bunu öğrenmem de dün tırmanmaya birlikte gittiğim arkadaşın koşacağını söylemesiyle oldu.. "Devamlı aynı adam koşmuyor di mi?" diye saf bir soruya ise, "Yok,her zamanki gibi 30 tur kosup bırakcam" gibi dumur bir cevap aldım. Stadyum etrafında 1 tur 400m iken bunların biraz daha geniş bir alanda koştuğunu düşünürsek en az 15km.. Allah akıl fikir versin diycektim diyemedim.Kazananlara ödül veriliyormuş ama ödülün ne olduğu hala süpriz.

Doğal olarak dün akşam bu delilere bakmaya gittim. Sanırsam bütün şehir ordaydı, hiç bu kadar insanı bir arada görmedimdi geldim geleli. Bisikleti parketcek yer bile bulmak uzun sürdü. (E, tabi insan karanlıkta kolay hatırlayacağı bir yer arıyor) Bizim ODTU şenliklerinden büyük bir panayır alanı, DJler, film gösterimi, yiyecek, içeçek ve kulüplerin standları vardı. Gece 1 gibi donmadan dönmeye karar verdiğimdeyse gençlerin çoşkularında en ufak bir azalma yoktu. Tabi bizimkiler gibi sarhoş olup dağıtan da yoktu o da ayrı.

Merak edip de bakmak isteyen ve dutchına güvenen varsa

http://24u.ulyssis.org/

canlı yayında hangi bölüm nerde onu gösteren bir pist haritası bile var. Ama maalesef programda olanları saati geçince siliyorlar. Akşam da kapanış seramonisi varmış ama hiç bir fikrim yok

0 yorum: