RSS

Nasıl oryente olunur?

Üniversitemiz bizim için her şeyi düşünüp ne yapılıp ne edilir diye bilgilendirme günleri düzenlemeye karar vermiş. Aslında gelenlerin büyük çoğunluğunun undergrad ve panik insanlar olduklarını düşünürsek, bana basit ve önemsiz gelen bir çok bilgi gayet hayati bir önem taşıyabilir.

Programimiza bakarsak neler vardı diye bir tane bilgilendirme masalarından oluşan sergi gibi bir şey, şehir turu (önceki 5 günümde zaten sokaklarda dolaşırken ezberlediğimden gereksiz bir şey oldu bir kaç ne nerde satılır, ne gibi atraksiyonlar olur dışında), fakültedeki diğer öğrencilerle buluşma ve akabinde içme, benim en eğlenceli bulduğum "A Dutch Survival Kit" ki kendisi kocaman bi anfide yapılan 1 saatlik mini kurs olur ve benim katılmadığım kültür şokuyla nasıl başa çıkılır, banka hesabı nasıl açılır, ya noolcak bur trafik kuralları ve hadi gidip spor salonunu görelim....



Partilere geçmek gerekirse perşembe akşamına Facebook tan bir elemanın düzenlediği "Thai Food" aktivitesi ile başladık. Buraya geldiğimden beri yediğim en iyi yemekti diyebilirim açıkcası, süper doydum. Hakkaten baharat seviyorum ben yaaa... Yandaki arkadaş ahçımız Jan

Ve diğer öğrencilerin bir kısmı



Ordan çıkıp toplucana international party e gittik. Biraz da orda tepindikten sonra 5 gibi evime ulaşmayı başardım. Uykusuz ilk gecemiz olarak kendisini burda tarihe geçiriyoruz. Unutmadan ekliyim ilk kez birisi bisikletle beni evime bıraktı :o

2 yorum:

limoncicegi dedi ki...

ayyy cok romantik, havalar iyi o zaman.. bisiklet kullaniyorsaniz..

Denis dedi ki...

dalga geçme kız :P