RSS

Duş Sorunsalı

Efendim, duşun ne gibi bir sorunu olabilir demeyin. Her sabah 1 dk suyun altında kalmakla bizden temiz olduklarını sanan muhteşem avrupalılar hayatlarının en büyük zevklerinden birinden mahrum kaldıklarının farkında bile değiller...

Zaten ortak olan ve kapı yerine bir perdesi olduğundan güzide banyomuzda yıkanmak büyük maharet ve muhteşem zamanlama gerektiriyor. Zira interrail sırasında uyuz olduğum çevirmeli musluk yerine koydukları garip bastıktan sonra su akıtan musluklar burda da mevcut :( Seçeneklerimizi söyle sıralıyoruz: ya iki elinizi birden kullanmaktan vazgeçip biriyle devamlı butona basacaksınız (ki doğru seviyeyi tutturmazsanız soguğa yakın bir su demek bu) ya da iki elle saçı yıkarken 3 sn de bir tekrar basacaksınız (ki benim tercihim)

"Aman canım evde yıkanmayız, beleşe spor kartı var gider keyfime bakarım" diye türk vari bir cin fikirle ortaya atıldımdı ilk banyomdan sonra (zira kışın suyu hiç soğumadığından ve her zaman gür aktığından dolayı hep ODTU nun spor merkezini evden çok sevmişimdir) ama oranın duşlarını görünce daha büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Geniş kare bir alan düşünün hiç bir bölmesi olmayan ve 3 tarafına dizilmiş aynı musluğa sahip duşlar, hem de soyunma odası manzaralı.... Öyle karşılıklı karşılıklı bakışıp yıkanıyorsunuz :p Hani bu avrupalılar ağda diye bir şeyin varlığından haberdar olsalar gene amenna da ben görmek zorunda mıyım kardeşim???

2 yorum:

Alev dedi ki...

Denizcim kopardin beni :))) Hep boyle devam et, cok eglenceli tum yazdiklarin. Bu arada Brugge'a ben de gittiydim hastasi olmustum, bi de waffle yediydim gerci her yerde yiyebilirsin :) Ha bi de belki biliyosundur bankalar doviz hesabi acmiyorlar Avrupa'da, bunu ogrenmek bana shok olmustu :P

Denis dedi ki...

Evet sen epey söylendiydin ama allahtan buranın para birimi zaten euro, cok sorun olacağını sanmıyorum. kıçımı kaldırıp bankaya gidebilirsem yanımda bir servetle gezmek zorunda kalmıycam ama işte sıra gelmiyor.