RSS

Experiment No: xxx

Sanırsam adımı yüzyılın çatlağı olarak tarihe altın harflerle yazdıracağım zaman sonunda geldi çattı =)

Bugünkü et alma hakkımı sebzelerin yanına katarım diye kıymadan yana kullandım. Eve gelince de bu şimdi dayanmaz diyip hemencecik mikrodalga da kavurdum. Inanmazsınız diye de bir güzel fotosunu çektim:



"Eee, bu parçalar büyük kalmış" diyenlere kafa atacağımı belirterek (son günlerde bir vahşiletim mi ne?) diğer tespitlerime geçiyorum.

1 - Sanırsam bu adamlar kıymayı hazır baharatlı satıyolar çünkü tadı inanılmaz güzel. Iki mıncır, otur köfte diye pişir hatta öyle diyim. (Uygun zamanda müdahale etmesem kocaman bir köftem olabilirdi başka bir deyişle) Diğer olasılık da hayvanları neyle besliyorlarsa buram buram baharat kokmaları ama ben birincisini tercih etcem sanırsam.

2 - Şimdiye kadar pişirdiğim diğer bütün etler çekip minnacık kalırken (tamam gene abarttım biraz) kıymam hacminden hiç bir şey kaybetmedi. Belki normal bir süreçtir ama yıllardır sadece afiyetle midesine indiren bir insan olarak kesinlikle dikkat etmediğimi ben bir hatırlatıyım da noolur noolmaz.

3 yorum:

casecity dedi ki...

Daha önceki pişirme işlerinde mikrodalga mı kullanıyordun? Bildiğim kadarıyla mikrodalga hiç su kaybettirmiyor ve çekme olmuyor...

Bu arada ben son zamanlarda sende bir vahşileşme değil kibarlaşma gördüm :)

Denis dedi ki...

micro dan başka ocağım mı var sanki? Haşlasan bile çekiyor, %100 garanti veririm.

Adsız dedi ki...

Valla ne güsel. Yemek yapmayı ögrenmeye gerek yok yani :)